January 26, 2002
Har fört att man kan ladda hem ny mjukvara till den stationära dvd:n och bränna ner stoppa in i dvd:n så ska den uppgradera mjukvaran.
1 funkar det så eller ?
2 var får jag tag på mjukvaran jag har en monyka 8200
3 hur går jag till väga med bränningen osv för att det ska fungera ska de ligga direkt i roten osv
April 14, 2001
Antar att du vill nedgradera mjukvaran?. Kolla länken nedan.
January 26, 2002
vet i faen i fall ja e dum i huvet eller nått fattar inte riktigt va de e ja ska göra
jag har version 3H men jag tror att jag kan kolla på alla regioner ändå
problemet är att den har, hackat ,låst sig,inte hittar skivor detta är fel som händer i bland så de största problemet är inte regionerna tror jag ska jag ändå skaffa 3E versionen blir de bättre då verkar konstigt
eller ska jag ha den nya versionen som finns att ta ner eller e de den som är 3E eller
April 14, 2001
Som en sa:
"Jag laddade hem den senaste firmwaren, 4.3:an och nu funkar min Monyka helt suveränt. T2 ultimate edition går att se utan problem. Menyerna är mycket snyggare och Mp3 menyerna är helt suveräna. Man ser alla kataloger i en meny, och dessutom kan man spola i låtarna. Jag är faktiskt helt nöjd med min Monyka nu. Jag har alltid ångrat mitt köp fram tills nu. Men nu ser jag inga fel alls på den. Ladda ner så fort du kan om du har en monyka!"
Monyka 8200 är ju ett av dessa udda spelare som kan ha skumma saker för sig. Men om jag vore dig skulle jag uppgradera. Verkar fixa en hel del problem.
January 26, 2002
Hogan tack för hjälpen nu har jag uppgraderat/nergraderat de gick väldigt smidigt. Fick nya menyer de går att spola i låtar och filmer som jag inte kunde se för att den låste sig efter ett tag funkar nu. F*N va gott nu kan man börja använda skiten så de känns inte som helt bortkastade pengar.
Nu har man fått sig en läxa i alla fall man får vad man betalar för sista gången jag köper det billigaste!
1 Guest(s)