December 28, 2004
Jag söker en billig DVD-spelare (stationär) som klarar alla format.
Kan inte så mycket om DVD-spelare annars men jag antar att det inte är så mycket skillnad på en billig som dyr om dom väl klarar formaten.
Skillnaden är väl att vissa har inbyggd hårddisk och andra inte?
January 25, 2004
Delph1 wrote: Centrum som finns på Netonnet är riktigt prisvärd.
//Andreas
Kan inte annat än att hålla med. Köpte första versionen av Centrumen med Divx stöd. Kostade då runt 1000 lappen, var en liten chansning, men det var den första spelaren efter KISS (i sverige) och som också hade ett vettigt pris. Den funkar än idag klockrent, bytt bakgrund har jag med =)
Iofs ibland kan vissa serie bli osyncade, men då trycker man på knappen för att hoppa 10sekunder bakåt och ljud och bild blir då syncat igen.
January 25, 2004
jonte_power wrote: jag måste påstå att det är stor skillnad både i bild och ljud i en billig och dyr DVD
har en Pioneer DV-470.... mycket prisvärd OCH billig..
bättre än nått netonnet skräp
Har du ens använt en centrum. Den har riktigt bra kvalité, dvdfilmerna skiljer sig inte märkbart med min inspelningsbara pioneer dvd. DivX och XviD filmer ser sjukt bra ut.
Lite roligt att du motsäger dig själv. Först får du att låta som billiga dvd:er är skit och dyra dvd-spelar är ruggigt mycket bättre. Sen säger du att din Pioneer är bra OCH billig....
Aja Centrumspelaren är riktigt bra och för den pengen är den riktigt bra. Visst finns det självklart spelare av bättre kvalité men centrumen är absolut _inte_ något netonnet _skärp_.
December 24, 2002
okey_sure wrote: [quote=jonte_power]jag måste påstå att det är stor skillnad både i bild och ljud i en billig och dyr DVD
har en Pioneer DV-470.... mycket prisvärd OCH billig..
bättre än nått netonnet skräp
Har du ens använt en centrum. Den har riktigt bra kvalité, dvdfilmerna skiljer sig inte märkbart med min inspelningsbara pioneer dvd. DivX och XviD filmer ser sjukt bra ut.
Lite roligt att du motsäger dig själv. Först får du att låta som billiga dvd:er är skit och dyra dvd-spelar är ruggigt mycket bättre. Sen säger du att din Pioneer är bra OCH billig....
Aja Centrumspelaren är riktigt bra och för den pengen är den riktigt bra. Visst finns det självklart spelare av bättre kvalité men centrumen är absolut _inte_ något netonnet _skärp_.
Motsäger mig själv? hahaha.. a för dig som inte kan läsa kanske 😉
vart i mitt inlägg har jag skrivit att jag har en dyr dvd-spelare av toppkvalitee? Men kan tillägga att den DVD-spelaren jag har är nog den bästa du kan få för dem pengarna..
January 25, 2004
jonte_power wrote: Motsäger mig själv? hahaha.. a för dig som inte kan läsa kanske 😉
vart i mitt inlägg har jag skrivit att jag har en dyr dvd-spelare av toppkvalitee? Men kan tillägga att den DVD-spelaren jag har är nog den bästa du kan få för dem pengarna..
Jag skriver iofs att du motsäger dig själv, men lägger till därefter att du får det att _låta som_ osv.
Centrumen är fortfarande en ruggigt prisvärd och bra dvdspelare. Kostar väl inte mer än 800 eller nåt sånt med divxstöd.
2 Guest(s)