Jag skulle inte rekomendera att köpa något moderkort utan att ha sett tester på det (köp ingen pryl utan tester egentligen ). Det värsta du kan göra är att försöka tjäna in några kronor och sedan känns det bara som du har förlorat alla pengarna det kostade.. Tror inte det är ett moderkort att satsa på faktiskt..
Tekniknörd som gillar att träna.
September 18, 2001
Hmm...var kan man läsa om moderkort (köper inte direkt nya delar varje månad =])?
Hmm..öveklocka är inte så extremt viktigt, bara man kan klocka lite grann, jag orkar inte sitta med en massa inställningar som jag ändå inte förstår...va det prisvärt?
Budgeten e hyfsat begränsad, och det kostar nästa dubbelt så mkt med ett a7v...fast det kanske e värt pengarna?
Förresten, datorbutiken.com säljer ddtronics 6896A chassi till specialpris just nu, e det prisvärt tycker ni?
April 26, 2001
Jag har ett QDI advance 10e och stabilt e det verkligen... dock så saknar qdi korten oftast funktionen så att man kan höja volten till cpun men, ska du bara klocka lite så... jag kör själv c433@488 och det funkar strålande. De som sätter stopp är just spänningen för mig
On 2001-09-18 20:43, CyroXXX wrote:
QDI KuDoZ 7-A AMD FSB 266 - pris 1168kr på datormäklarna...Någon som har någon erfarenhet av detta moderkort eller vet vart man kan läsa om det?
Går det att överklocka med?Det e ju billigare än att köpa ASUS/ABIT/EpoX!
1 Guest(s)