September 19, 2001
Har för många kompisar som haft strul med sin AMD system, så jag håller mig till Intel, fast det blir några lappar dyrare,
men jag undrar om någon vet om jag på denna cpu fläkten, http://www.coolermaster.com/pr.....7h53d.html
kan montera en tystare fläkt, typ 80mm..för där jag beställde hade de bara denna, och finns nästan inga andra till P4an..
November 2, 2001
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
On 2001-12-12 16:24, GbG_Killen wrote:
Min AMD är stabil
--------------------------------------------------------------------------------
min me!
jag kan nog säga att jovisst AMD är stabil men när det går åt H***te, då går det ordentligt!!!! I måndags krashade min dator på så sätt att det börja röka ur chipset:et(!?) sedan var det stopp, inte nog med det så hade mina 2HD:n gått upp i RÖK (bokstavligt talat) plus att graf kortet... ja bye bye....Hade typ halva mitt liv på de hd:n...så jag skaffade en likadan Hd (skulle få igång åtminståne en hd:n) till och bytte skivor på den men det gick inte det heller...
som tur nog kunde jag byta allt på garanti(kontakter) men alla min grejer är ändå borta...för alltid 🙁
July 21, 2001
On 2001-12-13 11:37, NEO wrote:
jag kan nog säga att jovisst AMD är stabil men när det går åt H***te, då går det ordentligt!!!! I måndags krashade min dator på så sätt att det börja röka ur chipset:et(!?) sedan var det stopp, inte nog med det så hade mina 2HD:n gått upp i RÖK (bokstavligt talat) plus att graf kortet... ja bye bye....Hade typ halva mitt liv på de hd:n...så jag skaffade en likadan Hd (skulle få igång åtminståne en hd:n) till och bytte skivor på den men det gick inte det heller...
som tur nog kunde jag byta allt på garanti(kontakter) men alla min grejer är ändå borta...för alltid 🙁
va me om samma sak förra veckan......chipsetet på mitt abit kt7a-raid började brinna 🙁 🙁
September 19, 2001
On 2001-12-13 13:45, W!Th3r wrote:
On 2001-12-13 13:14, bOnO wrote:
Just en sån grej, har aldrig sett ett Intel system gå upp i rök, enbart AMD....bara en tanke men....
¤MORR¤... :burn:
/me tycker att du har en fientlig inställning til AMD...
Har Compaq datorer med AMD i..?
visste inte jag...
2 Guest(s)