August 3, 2005
Jag har P180 och kör med Tagan 430W Easyconnect. Längden på kablarna räcker utmärkt. Däremot har jag fått plocka bort 120 fläkten i botten på lådan pga det blir otroligt tight med easyconnect kablagen annars. Har dock inte märkt några nackdelar med att plocka bort denna fläkt.
November 22, 2001
CPU-guy wrote: Har själv beställt en P180. Jag funderar på att sätta in en Seasonic S12 600W. Nätagget har fått ganska bra i olika tester, dock är jag osäker på om elkablarna räcker!
jag har exakt samma fråga. Skapade en ny tråd innan jag såg denna :bgrin:
Fast jag är ute efter deras S12-430W istället men jag förmodar att kablarna är lika långa.
Vill alltså stoppa i det i det lite annorlunda P180 så kablarna lär ju vara lite längre. Kollade på officiella hemsidan men där stod ingen längd. Ingen som har koll?
January 1, 2006
CPU-guy wrote: Har själv beställt en P180. Jag funderar på att sätta in en Seasonic S12 600W. Nätagget har fått ganska bra i olika tester, dock är jag osäker på om elkablarna räcker!
600w versionen har då iaf tillräckligt lång kabel, ingen aning om det är annorlunda på 4xx-5xx, borde ju inte vara det
1 Guest(s)