March 11, 2003
Tyrfing wrote: Ska köpa ett AGP X800XT (Inte helt klar på denna punkten men det är med större chans en PE version) av en jobbarpolare och undrar hur väl den kommer att funka med min dator och vad folk har för erfarenheter av detta kort?
Jag körde med en likande setup förra sommaren. Funkade mycket bra. Very High settings i 1280x1024 i Farcry utan problem.
April 10, 2003
denstore wrote: [quote=Tyrfing]Ska köpa ett AGP X800XT (Inte helt klar på denna punkten men det är med större chans en PE version) av en jobbarpolare och undrar hur väl den kommer att funka med min dator och vad folk har för erfarenheter av detta kort?
Jag körde med en likande setup förra sommaren. Funkade mycket bra. Very High settings i 1280x1024 i Farcry utan problem.
Ahh det var trevligt och höra och med tanke på vad jag sett av benchmarks så har jag mig en prestandaökning att vänta
March 11, 2003
Tyrfing wrote: [quote=denstore][quote=Tyrfing]Ska köpa ett AGP X800XT (Inte helt klar på denna punkten men det är med större chans en PE version) av en jobbarpolare och undrar hur väl den kommer att funka med min dator och vad folk har för erfarenheter av detta kort?
Ahh det var trevligt och höra och med tanke på vad jag sett av benchmarks så har jag mig en prestandaökning att vänta
Det får du. Men om sanningen skall fram, så kändes den mindre än när jag bytte från ti4200 till 9700Pro.
December 31, 2001
denstore wrote: [quote=Tyrfing]Ska köpa ett AGP X800XT (Inte helt klar på denna punkten men det är med större chans en PE version) av en jobbarpolare och undrar hur väl den kommer att funka med min dator och vad folk har för erfarenheter av detta kort?
Och nu har jag kortet 🙂
Bytte från ett 9800xt till Denstores kort och jag tycker det är enorm prestanda ökning.
Maxar ut half life 2 i 1280x1024 med FSAA.
1 Guest(s)