January 6, 2002
Jag har en rätt varm låda som de ska bytas nätdel i och vill givetvis ha så tyst som möjligt, men de måste hjälpa till att dra ur varm luft.
Zalman agget ska väll vara rätt så tyst va jag fattat, sen finns de ju från whynoi, men som sagt har en varm låda och nätdelen måste hjälpa till o skyffla bort värmen.
nån som har erfarenhet av Enermax med dubbla fläktar, låter de mkt?
February 4, 2002
On 2002-03-14 00:54, pureh wrote:
Jag har en rätt varm låda som de ska bytas nätdel i och vill givetvis ha så tyst som möjligt, men de måste hjälpa till att dra ur varm luft.Zalman agget ska väll vara rätt så tyst va jag fattat, sen finns de ju från whynoi, men som sagt har en varm låda och nätdelen måste hjälpa till o skyffla bort värmen.
nån som har erfarenhet av Enermax med dubbla fläktar, låter de mkt?
Det finns ett altenativ till och det är Antecs nätaggregat enligt många ska dom va bland dom bästa nätaggregaten i dagens läge har inte läst ett enda klagomål på dom aggregaten finns på http://www.tjcomputer.com/cata.....Path=22_41
January 6, 2002
man har ju absolut inte råd me de tempstyrda papst fläktarna, utan får bli de andra me en switch då... 12/8V eller nått
nån som vet va som händer om man överbelastar ett nätagg, (typ om man har för klen fläkt) modell nyare.. slår de ifrån eller brinner de helt enkelt upp?
jag har provat mitt kortslutningsskydd, de funkade finemang..
July 29, 2001
För d första så kommer d att leverera (många e där) en ostabil spänning. Sen kan d typ brinna upp. Och så kan d ju hända andra roliga saker t.ex. att d blir så varm att vissa lödningar smälter, får kontakt med plåten. Är d då som d va för mig kondingarna så smäller j~ävligt bra. Som om åskan slog ner jämte dig
2 Guest(s)