February 4, 2002
Hrm...
Jag köpte ett gf4 4600 gainward golden sample. pluggade in den i datorn och startade....okej datorn surrar men inget visas på skärmen...hmm...kollar så att allt sitter rätt, skärmkablar elsladdar mm.....Allt sitter i....okej jag testar å starta igen da.....nehepp funkar inte.....då får jag för mig att det är fel på grafikkortet.....testar då mitt gf2 gts, jahopp då funkar det visst....då måste det visst va fel på grafikkortet...men jag är envis och testar på min brors datorn....jahopp nu vill de till sig å funka...vid det här tillfället fick jag myror i huvudet....nu fick jag iallafall reda på att det inte är något fel på grafikkortet.....stoppar tillbaka det i min datorn....fanken!! det funkar inte....ett sista desperat försök...jag BYTER SKÄRM...inte för att jag tror att det ska göra något men...OJOJOJ det funka....jag bytte från min natural flat 17" till min skabbiga 15" och DÅ FUNKAR DET.....tänkte då...men min skärm funka till mitt gf2 men inte gf4??, stoppade då in min skärm i brorsans dator som har ett gf3....funka inte....testa igen på gf2 samt ett gf1 FUNKA PERFA!!!
Sammanfattning:
Min natural flat 17" är funkar ej till gf4 samt gf3. Det funkar däremot till gf2 samt gf1.
Problem:
VAD ÄR DET FÖR PROBLEM MED MIN SKÄRM!!!
Kan det vara något fel på kabeln? biosinställninar?
1 Guest(s)