June 21, 2001
On 2001-07-30 04:42, Farenheit wrote:
On 2001-07-29 00:08, Noby wrote:
Skulle alla bara söka hela tiden utan att dela sin kunskap vore FORUMEN döda och alla skulle inte ha lika bra kunskap inom IT världen som de har nu.....DUH......smart inlägg fahrenheitJo det e ju så att man taremot tips på forum, att söka på altavista gör man på egen hand .... Jag förstog varför alla garvade bakom dig..... 😛 😛 😛 😛 😛
***...***...***...***...***...***...***...[ Detta Inlägg ändrades av: Noby den 2001-07-29 00:09 ]
orkar inte svara på en sån dum sak. De som står bakom mig garvar som faan åt det där... :hehe: TNX
Du menar allså att det tar längre tid att öppna t.ex. altavisa och söka på +fanbus (då får man fram en massa länkar till olika ritningar m.m.) än att skapa ett nytt inlägg,vänta på att nån olycklig stackare ska känna sig tvungen att svara på frågan.
Dela sin kunskap är bra, men det finns ju folk som redan gjort det överallt 😀
Håller faktiskt med Noby om detta!
Det är för det första en del i ett forum att flera frågor kommer om och om igen detta eftersom det hela tiden kommer nya medlemmar. Visst finns det vissa trådar som man själv skulle kunna hitta svaren på ganska lätt..
Men då är det bara att låta någon annan svara.. Så är det och det stör inte mig! Inte ofta i alla fall..
Tekniknörd som gillar att träna.
February 6, 2001
ni fär kolla in på http://www.matsb.org/
ctrl v
Fläktkontrollers
Kontrollerna finns i två versioner, antingen för att 5.25 platser eller 3.14 platser. Max antalet switchar på en 5.25 panel är 9st och på en 3.14 panel 6st. Välj mellan På - AV eller Snabb - Av. Färger på lysdioder är Blå, Grön, Röd, Orange. Jag rekommenderar tvåfärgade Grön / Orange.
Prisexempel: 4st switchar, 12V - AV - 7V, Blå lysdioder: 325kr + frakt
Med Grön / Orange lysdioder: 275kr + frakt
February 4, 2001
On 2001-08-05 20:21, sandberg wrote:
ni fär kolla in på http://www.matsb.org/
ctrl v
FläktkontrollersKontrollerna finns i två versioner, antingen för att 5.25 platser eller 3.14 platser. Max antalet switchar på en 5.25 panel är 9st och på en 3.14 panel 6st. Välj mellan På - AV eller Snabb - Av. Färger på lysdioder är Blå, Grön, Röd, Orange. Jag rekommenderar tvåfärgade Grön / Orange.
Prisexempel: 4st switchar, 12V - AV - 7V, Blå lysdioder: 325kr + frakt
Med Grön / Orange lysdioder: 275kr + frakt
japp.. han gör bra fan controllers fast han har ju slutat o bygga dom nu ...
1 Guest(s)