October 10, 2004
Min kompis sa att han ringde till Logitec och sa att hans mus var sönder och så fick han en ny hemskickad.
Varför gör logitec så? Skickar en gratis mus utan att vilja ha tillbaka den mus som är sönder för att undersöka vad som gjorde så den gick sönder.
Även om man tar sönder den själv så får man en ny eller? Eller hur exakt fungerar det där? För min mus har börjar bli riktigt seg i klickandet, måste vara slitage tror jag. Men har jag "rätt" till en ny mus då eller?
April 11, 2003
yazaka wrote: För min mus har börjar bli riktigt seg i klickandet, måste vara slitage tror jag. Men har jag "rätt" till en ny mus då eller?
Är det en MS Intellimouse 4. Isf så får du nog en ny. Båda min är seg i vänstra muskanppen.
Det låter bra. Jag ska maila Logitech och fråga ang. min G5 mus som sluta fungera efter att jag råkade slå på den en gång. Muspekaren rör sej men inget annat.
October 10, 2004
Hur kan det vara billigare att skicka en helt ny gratis mus till en person istället för att be honom gå till butiken och köpa en ny ? :/
Nä jag har en MX500 mus, inte så gammal heller. Men sliten, ibland när jag klickar så klickar den inte. Måste klicka flertal gånger för att den ska reagera, extremt jobbigt när jag lirar fps spel.
February 22, 2006
yazaka wrote: Hur kan det vara billigare att skicka en helt ny gratis mus till en person istället för att be honom gå till butiken och köpa en ny ? :/
Nä jag har en MX500 mus, inte så gammal heller. Men sliten, ibland när jag klickar så klickar den inte. Måste klicka flertal gånger för att den ska reagera, extremt jobbigt när jag lirar fps spel.
jo för man ska skicka skiten på ett speciellt sätt. så 80 spän nånting kostar minst om den inte väger mer än 250 g.
sen ska en anställd kolla på musen å dom lär ha saftig timlön så blir mkt billigare å skicka ny.
det är nått som kallas garanti kanske:P
skicka min mp3 spelare till irland för den hade gått sönder men fick en ny.
1 Guest(s)