May 1, 2003
adamnassjo wrote: Mycket möjligt att det Marron säger stämmer. Använde bara kabeln till min Z600. Skickade bara sms, bilder och teman...(Det tog inte många sekunder iaf)
Står på kabelns paket att hastigheten beror på telefonens kapacitet. Kanske är lite olika då. Bilder och så går ju fort. De är ju så små.
Men mp3:or.. nej..
February 12, 2003
Marron wrote: [quote=adamnassjo]Mycket möjligt att det Marron säger stämmer. Använde bara kabeln till min Z600. Skickade bara sms, bilder och teman...(Det tog inte många sekunder iaf)
Står på kabelns paket att hastigheten beror på telefonens kapacitet. Kanske är lite olika då. Bilder och så går ju fort. De är ju så små.
Men mp3:or.. nej..
Mp3 går skitfort till min nokia 3300... Sen att det låter satan är en annan sak, men det tar en halvminut att dra över (överföra;)) ~60 mb...
Sen vad du ska med den infon till har jag ingen aning om, men jag ville bara dela med mig.
March 27, 2003
Gueno wrote: [quote=RobinR]Köp en BT plugg. billigt o bra!
Vars, pris?
http://www.jmedata.se/product.asp?itemno=DBT-120
Sån har jag och den funkar som sagt kanon... Har för mig att den finns för 229 kr nånstans men hittar inte var...
November 16, 2003
adamnassjo wrote: [quote=Gueno][quote=RobinR]Köp en BT plugg. billigt o bra!
Vars, pris?
http://www.jmedata.se/product.asp?itemno=DBT-120
Sån har jag och den funkar som sagt kanon... Har för mig att den finns för 229 kr nånstans men hittar inte var...
Har oxå D-linken under XP, dock SP 1, funkar gallant!
August 23, 2001
om man har mobil spel liggandes på datorn och inga kablar eller någonting.
Satt och funderade om man inte skulle kunna göra en wap hemsida och lägga upp den på sin webserver och sedan wapa sig dit och tanka hem dom?
Skulle det kunna gå om ja, hur gör man en wap hemsida?
November 16, 2003
Det går utmärkt att göra så, men är det inte lättar med BT? kostar från 200:-
kolla den här tråden på PR:
July 21, 2005
För ett tag sen kunde jag ladda ner Spel.jar från min webbserver till min T630 utan några problem. Nu när jag testar efter ett tag (ej samma spel) så fungerar det inte. Det står att filtypen inte stöds.
Nån som vet nåt om detta och hur man åtgärdar det?
Som sagt, det har fungerat innan, men det har typ bara slutat fungera verkar det som.
1 Guest(s)