August 3, 2006
prova göra en ny sökning i dag fick upp följande se LÄNK. gggg.bmp - Speedy Share - upload your files here
inget av det som kommer upp har jag nå minne av att jag sett innan ja formatera.
March 13, 2011
På msdn föreslår man Easeusdata, du hittar den på Recover files from formatted hard drive disk and partition. Format Recovery, Unformat software in Windows 2000/XP/2003/Vista/2008/Windows 7, 8.
Vill bara varna en smula för denna producent då jag använt andra verktyg från easeus och då hittat en massa spyware. Men om du bara skall få fram datan från den kunde det vara något. Kom ihåg, om du även partitionerat, att absolut inte skriva något till disken innan unformat för annars får du problem.
March 13, 2011
gr44;1285959 wrote: blir samma sak med detta program SUCK
Sista chansen kunde vara att använda något av alla de räddningsdiskar som finns att tillgå från Linux-producenter eller antivirus företag. Du kunde prova jumpshot>>> kasperskys eller någon av alla de andra antivirusföretagens USB konfig. Se mer här>>>
Jag vet inte om du har möjlighet att stoppa in HD:n i en burk med cd/dvd. Om du kan kan du kanske prova ultimate boot cd. Se mer här>>>
Men sedan ger jag nog upp.
June 30, 2005
Testa att följa denna guide: http://www.google.se/url?sa=t&.....38;cad=rja
2 Guest(s)