May 26, 2001
Hjälp en okunnig snubbe 😀
Har gjort hål i min sidoplåt för ett casewindow. Hålet blev bra så, men jag slant med min dremel när jag skulle slipa av de vassa kanterna som blivit, så nu är det ett fett streck över sidoplåten.
Och det tycker jag inte är så vackert.
Nu undrar jag om nån kanske vet om det finns samma färg som sidoplåten på en HQ08/HX08 har.. (eventuellt alla aopen lådor?)
Tycker det är så fint med den vita så jag vill ha den kvar, annars får väl silver duga eller så...
May 26, 2001
jag använde egna html taggar
kan inte skriva just taggarna här men detta är innehållet, istället för en < så använder jag ( i exemplet, annars blir det bara en html klump av att!
(font face=xxx style=color:#xxxxxx;size:10px;)
här kommer texten
(/font)
fattar du..? det jag menar med exemplet är att jag använder style=size:10; typ..
-----------------
./elmgren
aopen hq08 | pentiumIII 1000mhz | asus cuv4x | 2×noname 256mb sdram
ibm deskstar 60gb + ibm deskstar 46gb | creative 3dblaster geforce2 mx
[ Detta inlägg ändrat av elmgren 2001-06-11 18:54 ]
May 24, 2001
April 22, 2001
LOL, din lilla loser:roll: Jag har ju alltig tyckt att du ska ha lustiga former på plexit, du kan ju skära upp lite utåt där du slant....
Om du ska måöa om den så måste du ändå måla om hela lådan, det blir fult annars, då rekomenderar jag sprayfärg.... Om du nu gör det så tycker jag att gu ska ta och måla den i de färgerna som jag har på min pokemontröja..... De är nice!
December 23, 2000
2001-06-11 22:47, skrev elmgren:
Nu har jag bestämt mig, ska ta och köpa lite silver-sprayfärg från Biltema och spraya lite coolt sådär runt fönstret så försvinner de flesta jacken och så 😀
HAHA LOL 😀
Hoppas du inte råkar spraya på plexit så du blir tvungen att spraya hela chassit+plexit
April 4, 2001
PLZ!!!!!! Köp riktigt färg för Fän .. biltema suger.. du ska köpa billackeringslack.. som jag gjorde.. kostar iof 300kr halvlitern.. men har du pengar och en bra spruta ska du göra det... målade mitt lemongrönt .. färgen sitter bra som berget, blir inte lätt repor i det heller.
Ber du mej snällt kanske jag kan göra det åt dej
[ Detta inlägg ändrat av [wuffe] 2001-06-15 21:09 ]
December 23, 2000
Köpte färg hos lokal bilhandlare. Sprayburk, har iof en färgspruta men orkade inte riktigt vara så kreativ. Kom ihåg o slipa lite först bara så du får en fin fästyta.. slipade en sidan av datorn, där sitter färgen som berget.. men inte på andra..
Får väl göra om den sidan när jag orkar...
2 Guest(s)