April 15, 2004
Tjena nu är det så här jag använde winflash och flashade ett hd4870 och det funkade fint tills morgonen därpå när det ej postade mer...
Men i alla fall så har jag försökt flasha tillbaka org biosen med atiflash i DOS då winflash ej startar mera på datorn.
Man ska söka upp vilket nummer atikortet har i DOS och jag har fasiken ingen aning om hur fasiken man gör det..
Vore tacksam för guidning hjälp tips.. polaren vill gärna ha ett fungerande kort snart.. suttit i 2 dar o försökt få det att funka... men men...
Everest hittar kortet när man har ett annat kort i... men vill gärna ha lite expert hjälp har lusläst alla guider som finns men blir inte klokare för det!!....
smocke wrote: Tjena nu är det så här jag använde winflash och flashade ett hd4870 och det funkade fint tills morgonen därpå när det ej postade mer...
Men i alla fall så har jag försökt flasha tillbaka org biosen med atiflash i DOS då winflash ej startar mera på datorn.
Man ska söka upp vilket nummer atikortet har i DOS och jag har fasiken ingen aning om hur fasiken man gör det..Vore tacksam för guidning hjälp tips.. polaren vill gärna ha ett fungerande kort snart.. suttit i 2 dar o försökt få det att funka... men men...
Everest hittar kortet när man har ett annat kort i... men vill gärna ha lite expert hjälp har lusläst alla guider som finns men blir inte klokare för det!!....
Har för mej att jag såg en tråd om detta på Swec för nått tag sen. Med lite tur kanske den finns klistrad där under "Grafikkort".
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)