Ja verkligen.. 😀
Men man hade kunnat sälja det för en liten slant..
Tekniknörd som gillar att träna.
Jag tror inte man kan se så stor skillnad där faktiskt.. Om man vill veta vad man har för minne så kan man ladda ner minnes ID program som kan se vad för minne du har!
Allvarligt?
Hehe det har jag faktiskt aldrig tänkt på att kolla.. iförsej så har jag inställt så att minnet snabb räknas eller vad man ska säga!
April 1, 2001
2001-05-16 10:33, skrev Twilighter:
Hmm ett sätt att se om det är bra minne kanske kan vara att se hur fort bioset räknar igenom det?
Det stämmer faktiskt säkert ! Jag har 256M "orginal" minne, räknar upp på typ 1 sek. Innan när man har kört intel och inte behövt orginal minne så har man inte orkat vänta, utan tryckt på esc istället
Vad är det egentligen för skillnad på orginal minnen och inte ? för om man har INTE-orginal minne så funkar ju inte en amd särskilt tillfredställande
May 10, 2001
Skillnaden är att Original tillverkas minneskapslar och PCB på samma ställe
medans 3:e part köper in minnesmoduler till sina egna PCB.
Men så finns det såna som
APACER
Mushkin
mfl.
som köper in högkvalikativa minneskretsar o sätter på deras egnba högkvalikativa PCB:n
så dom e lite 3:e part dom me
Det stämmer faktiskt säkert ! Jag har 256M "orginal" minne, räknar upp på typ 1 sek. Innan när man har kört intel och inte behövt orginal minne så har man inte orkat vänta, utan tryckt på esc istället
Men hade du inte några andra inställnigar då?
Det kan väl inte göra så stor skillnad..? eller?
3 Guest(s)