November 20, 2006
Hejsan,
Jag har en stationär dator som just nu är kopplad till TVn. Jag vill, om det är möjligt, koppla in en "vanlig" dataskärm till, samt behålla kopplingen till TVn. Problemet är att datorn är i sovrummet men jag vill ha data skärmen inne i arbetsrummet. Som visserligen är rummet bredvid, men där finns juh skrivbordet. 😀
Så finns det någon som har förslag på hur jag kan få det att bli verklighet? Helst trådlöst då jag inte vill ha en massa sladdar som är i vägen. Men alla förslag är bra, förutom dom dåliga. 😎
November 20, 2006
Tanken är att använda den till att redigera o skapa filmer utav bilder och liknande. Även kontorsarbete. Vet inte hur krävandet det är. Kollade på netonnet.se och hittade denna:
D-Link DSM-510 MediaLounge
Spela musik, foton och högupplösta filmer från din dator eller nätverkshårddisk - Trådlöst eller via Ethernet!
Men jag vet inte om det ens fungerar med den. Förstår inte riktigt hur det va tänkt med denna.
August 23, 2001
dijana84 wrote: Tanken är att använda den till att redigera o skapa filmer utav bilder och liknande. Även kontorsarbete. Vet inte hur krävandet det är. Kollade på netonnet.se och hittade denna:
D-Link DSM-510 MediaLounge
Spela musik, foton och högupplösta filmer från din dator eller nätverkshårddisk - Trådlöst eller via Ethernet!Men jag vet inte om det ens fungerar med den. Förstår inte riktigt hur det va tänkt med denna.
det är väl tänkt att använda den vid TVn som mediaportal.
1 Guest(s)