July 18, 2002
en polare till mig sitter på en HP dator som e ganska old nu.. 800mhz , 128ram , tnt2 han tänkte upgradera med ram o graffe. Vet någon vilket graffe kort som passar best för att han ska kunna utnyttja det? så det inte blir en bottleneck? skulle ett Radeon 8500 passa? lr satsa på ett gf4mx420/440 ? har ni kunnigheten ös på me svar 😀
Tackar
November 4, 2001
He he, stockholm...
Stab wrote: en polare till mig sitter på en HP dator som e ganska old nu.. 800mhz , 128ram , tnt2 han tänkte upgradera med ram o graffe. Vet någon vilket graffe kort som passar best för att han ska kunna utnyttja det? så det inte blir en bottleneck? skulle ett Radeon 8500 passa? lr satsa på ett gf4mx420/440 ? har ni kunnigheten ös på me svar 😀
Tackar
Är detta svenska? 😀 😀
Ta inte illa upp, men jag kunde verkligen se en stockholmare framför mig när jag läste det där 😀
Att satsa på GF3 Ti200 tycker jag låter som en bra idé
August 19, 2001
Bleedin Radar wrote: He he, stockholm...
[quote=Stab]en polare till mig sitter på en HP dator som e ganska old nu.. 800mhz , 128ram , tnt2 han tänkte upgradera med ram o graffe. Vet någon vilket graffe kort som passar best för att han ska kunna utnyttja det? så det inte blir en bottleneck? skulle ett Radeon 8500 passa? lr satsa på ett gf4mx420/440 ? har ni kunnigheten ös på me svar 😀
Tackar
Är detta svenska? 😀 😀
Ta inte illa upp, men jag kunde verkligen se en stockholmare framför mig när jag läste det där 😀
Att satsa på GF3 Ti200 tycker jag låter som en bra idé
:hehe: Indead
1 Guest(s)