September 26, 2001
Jag inte att det sitter så bra som det gör nu! Tar upp för mycket plats
Eftersom det är en extra plåt där nätagget sitter i så undrar jag hur man kan flytta upp nätagget högst upp! Jag prövade att vända på plåten igår (utan resultat). Över nätagget sitter en 92 mm fläktplats som jag hellre skulle vilja ha under nätagget.
Om det är någon som har likadant chassi som jag, eller bara vet hur man ska/kan göra, så hjälp mig!
August 7, 2001
On 2002-01-07 21:14, Caine wrote:
Men Tomas lille vän, kan inte du hålla käften istället, du är alltid så j*vla tyken!
Jag bad bara om råd, det är väl det forumet e till för, eller?
jag får nog hålla med tomas lite. detta problemet hade du nog antagligen löst lika bra själv om du bara hade satt dig ner och funderat lite. känns lite onödigt att ställa en sådan fråga. typ som att fråga jag skall flytta på mitt nätverkskort, men det sitter en sladd i vägen. lr kanske inte riktigt, men nästan 🙂
August 22, 2005
On 2002-01-07 21:16, Caine wrote:
Ksw: Det var ungefär det ja hade tänkt mig, men det gick inte att bara vända på plåten 🙁Snyde: Det är jävligt bra! Mycket bra chassi!
ta en dremel elelr likanade o skär loss hela över delen av bakplåten...LOL... fixera med nåra plåtbitar elelr liknande.....
November 29, 2001
Det är lugnt Caine, jag kan komma hem till dig i kväll och gå lös på ditt fina (67 cm höga) chassi (som är helt i plåt vilket ger ett mycket gedigt intryck) och gå lös på det med ett stämmjärn eller nåt liknande. Eller om du heller vill det så kan jag gå lös på (öööööööööhhhh) thomas med ett stämjärn. Det är upp till dig. Sen har du ju ett multiverktyg i stil med en dremmel så det är bara att slppa lös kreativiteten (eller som i ditt fall, destruktiviteten). Nej, nu känns det som att jag har haft aldeles för mycket parenteser och aldeles för lite smileys i det här inlägget, men bara för att jag är jag och jag är kaos så skall jag vara så oförutsägbar att jag avslutar med en )
1 Guest(s)