July 18, 2005
i nödfall detta 😛 har en ganska ny dator på 3.4 ghz p4... 6600 256 mb , 1024 ram.... och vill spela F.e.a.r flytande.. då undrar jag om grafikkortet räcker till ? spelade half life 2 utan nå lagg , samma med dem flesta spelen.. vampire the masquerade bloodlines laggade faktiskt... men annars har det funkat bra..det är väl sierra som tillverkar spelet så är det samma grafikmotor som half life 2 ? så det är lika krävande ? isåfall behåller jag detta kort.. tack.
September 1, 2002
N1ko wrote: [quote=Dinos]Jag hade lite småproblem med fear när jag körde med ett 6800ULTRA, dock var CPU:n bara en 3000+.
så vaddå kommer FEAR lagga hos mig? tycker ändå min dator är riktigt bra om nån frågar mig...
Jag hade säkert maxat allt och full AA/AF. Minns inte, vet bara att det inte flöt som smör.
October 25, 2003
N1ko wrote: [quote=Dinos]Jag hade lite småproblem med fear när jag körde med ett 6800ULTRA, dock var CPU:n bara en 3000+.
så vaddå kommer FEAR lagga hos mig? tycker ändå min dator är riktigt bra om nån frågar mig...
Lagga kommer det nog inte att göra, iaf inte i singleplayer, eftersom lagg är när din internetuppkoppling hänger med...
Har du ett vanligt 6600 256mb så kommer det obönhörligt att hacka med höga inställningar dock, det är verkligen inget höjdarkort.
Allt på medium utan en massa AA ska nog funka dock.
March 2, 2005
Tindy wrote: [quote=N1ko][quote=Dinos]Jag hade lite småproblem med fear när jag körde med ett 6800ULTRA, dock var CPU:n bara en 3000+.
Lagga kommer det nog inte att göra, iaf inte i singleplayer, eftersom lagg är när din internetuppkoppling hänger med...
Har du ett vanligt 6600 256mb så kommer det obönhörligt att hacka med höga inställningar dock, det är verkligen inget höjdarkort.
Alltså jag har inte ett 6600... ja har ett club 3d geforce 6800 ultra 256 mb!? Kommer det ändå att lagga eller hacka då? eller vad man nu än ska säga?
April 13, 2004
N1ko wrote: [quote=Tindy][quote=N1ko][quote=Dinos]Jag hade lite småproblem med fear när jag körde med ett 6800ULTRA, dock var CPU:n bara en 3000+.
Alltså jag har inte ett 6600... ja har ett club 3d geforce 6800 ultra 256 mb!? Kommer det ändå att lagga eller hacka då? eller vad man nu än ska säga?
Nä, men han som du snodde tråden ifrån hade det 🙄 😛
1 Guest(s)