September 4, 2006
😡
För ungefär två år sedan var jag dum nog att köpa en philips 065 2 GB mp3spelare.
Man var tydligen tvungen att använda ett program kallat music djay jukebox, något som vagt påminner om iTunes till gränssnitt men är sämre.
Nu, helt plötsligt krashar programmet direkt vid uppstart och det poppar upp en ruta som klagar på att en C++ runtime har execuerat fel och måste stängas.
Jag har installerat om programmet 3 ggr! varje gång rensat register och kvarliggande filer noga, det kan vara windows, det kan vara philips kassa mjukvara, jag vet inte.
Det jag vet är att jag hellre skulle vilja slänga in min musik i spelaren via utforskaren och få musiken att hittas av spelaren utan att man måste använda ett program för det, ungefär som min flickväns billiga taivanesiska 512 MB flashspelare.
Fråga: Är det någon som vet om det går att få tag på mjukvara som gör det möjligt att skippa drmskiten på min spelare så att jag bara kan slänga över låtar från utforskaren och ändå ha dem spelbara i spelaren?
Edit: Efter idogt googlande har jag hittat ett program som fungerar med min philips hdd 065, det funkar också utmärkt med 060 och 070. Programmet är gjort av Litespeed systems och heter: HDD manager
Så alla ni som har problem med denna typ av spelare, släng den inte i väggen, tjacka HDD manager istället, funkar asabra! =) GLHF!
1 Guest(s)