April 10, 2001
Vad har du för dator? vilka komponenter med mera? Svårt att säga om du inte beskriver. Men jag tycker att 340 skall räcka tillräckligt om du inte har massvis med xtra lullull, kylningar, fläktar mm.
har själv ett 300w kör med scanner, 2 skrivare. joypad cd brännare. plus då 3 hdd, en cd. fläktar mm. inge problem att driva detta med 300w
[ Detta Inlägg ändrades av: Peter@20ghz den 2001-10-22 16:27 ]
October 22, 2001
Nix, köpte den av ett mycket bra företag som alla som tidigare handlat där tyckt om.
Jag tror oxå att de är lite och cyklar. Detta kan väl endå inte göra att datorn inte känner av delarna jag kopplar till.
Komflikter finns det inga. I varje fall inte i Enhetshanteraren.
January 8, 2001
låter helt otroligt att det skall spela någon roll.... testa datorn utan skrivare och grejjer funkar den utan att bugga då???
koppla in en grej i taget och kontrollera när den börjar knepa sig!
testa då att dra ut nånting annat... knepar den fortfarande testa då bara med den komponenten som triggade buggarna, kanske är en konflikt som inte windows upptäcker,
Jag menar via's chipset är juh inte direkt kända för sin kompatiblitet med hårdvara!
testa och se!
October 22, 2001
Men datorn flyter på helt ok. Det enda "felet" är att den inte känner av det jag kopplar till. Och det är detta de tror kan bero på nätaggregatet.
Datorn för övrigt bråkar inte eller hackar bara när jag skall installera joysticken, då fryser datorn. Men det är oxå enda gången.
April 10, 2001
jag tycker ju att det låter som att det antingen är fel på joysticken allternativt att den inte är kompatibel med det OS du använder. Villket OS använder du? Har själv problem med en modell älldre joystick, när jag switchar på knappen för analog/digital
kan den frysa. Men det är en gammal joy, antagligen inte ditt problem. Som sagt, kolla om din joystick fungerar på en kompis dator. skulle tro att den kan vara defekt. annars kan det va så att den inte fungerar med ditt os.
October 20, 2001
On 2001-10-23 10:33, Amanda wrote:
Men datorn flyter på helt ok. Det enda "felet" är att den inte känner av det jag kopplar till. Och det är detta de tror kan bero på nätaggregatet.Datorn för övrigt bråkar inte eller hackar bara när jag skall installera joysticken, då fryser datorn. Men det är oxå enda gången.
Att den inte känner av vad det är för prylar är en sak, sen att kanske sladden i fråga är paj kan ju vara ett simpelt fel.
Får du ingen ström till skiten alls? Asså om det kommer ström till den men att du inte kan se/använda den efter du startat datorn har inte med agget att göra och sen ett 340W SKA räcka helt klart.
Får du ingen ström alls till skrivare eller scanner då kan det ju vara fel på porten också och är det inte det heller så har dom blåst dej med ett sunkigt 240W agg eller liknande som du ska gå och släng i huvet på dom
1 Guest(s)