January 22, 2006
Tjenare!
Det är så att jag har en burk här hemma som det är ngt fel på... Har vart i kontackt med kompletts support och dom har INGEN aning om vad felet kan vara... Men det sissta dom tyckte jag skulle testa var ett nätagg med 24pins kontackt! (Det är så att de nätagget jag har i den i vanliga fall har bara 20 pin och moderkortet har en 24 pin anslutning!) Nu undrar jag följande: Går det att starta med 2 nätagg? Alltså Kompplar bara in 24pin kontackte till datan som inte funkar och sedan kopplar jag in resten från de andra agget. (till graffe, cpu, HDD, CD-RW). Så att den ena bara e ikopplad till moderkortet och andra agget till: graffe, cpu, HDD, CD-RW
Behöver snabba svar. Tack på för hand!
Kan säga att de jag har i den ofungerande datorn är: amd 3200+//1024 Twinmos//XFX 6800xt//80BG IDE HDD//CD-RW//Antec 400W agg
January 22, 2006
Ok, tack! Det är så att det agget jag ska testa med är det en 7-j*vla massa kablar som sitter fast med "katt-klämmer i chassiet och vill hälst inte slita loss dom... Orkar inte pilla en gång till med det.
Men Ok, då kopplar jag in 24 pin, cpu och graffe till ett agg och resten till andra. Tack för ditt snabba svar :worship:
2 Guest(s)