June 11, 2001
Sound Blaster® Audigy® 2 ZS Platinum har denna möjlighet, Platinum PRO har en egen extern box som tar dessa anslutningar liksom Audigy 4 har.
Läs mer
January 13, 2004
Jag vet att man får med en panel till platinum versionen. Men min fråga är går det att koppla kortet direkt till exsisterande kontakter på ett chassi får hörlurar och mic.
Vill inte ha platnum versionen (ful, dyr & onödig). Båda versionerna är ju samma kort bara med eller utan panelen.
Kan ju vara så att alla kontakter på kortet är digitala och att det sitter en D/A omvandlare i panelen. SÅ är det med mitt SB Live 5.1 digital
June 11, 2001
Wolfman_00 wrote: Jag vet att man får med en panel till platinum versionen. Men min fråga är går det att koppla kortet direkt till exsisterande kontakter på ett chassi får hörlurar och mic.
Vill inte ha platnum versionen (ful, dyr & onödig). Båda versionerna är ju samma kort bara med eller utan panelen.Kan ju vara så att alla kontakter på kortet är digitala och att det sitter en D/A omvandlare i panelen. SÅ är det med mitt SB Live 5.1 digital
Om du menar dom kontakter som sitter i fronten på chassit så tar Platinum eller högre emot dessa kontakter. Titta längst ned på den länkade sidan.
1 Guest(s)