March 15, 2007
Beställt denna som jag hopas är bra.
Bra grejor och lätt för ett bra pris. Vad tror ni om denna?
February 1, 2003
Jag tror det är en kanondator för den pengen. Vi ska investera i tre sådanna burkar åt utvecklarna på vårt företag(mig inkluderad) och det är inget val man bara gör hipp som happ, vi har undersökt en del andra alternativ.
Enda nackdelen är ju det helsunkiga grafikkortet, men å andra sidan så finns Expresscard 54 som kan möjliggöra externt grafikkort.
Sedan en till nackdel, leveranstiden ... det är inte säkert att dom kommer in i slutet av april sa en man jag pratade med på komplett om det ... men den som väntar.... kan vänta för länge 😀
March 15, 2007
mounte wrote: Jag tror det är en kanondator för den pengen. Vi ska investera i tre sådanna burkar åt utvecklarna på vårt företag(mig inkluderad) och det är inget val man bara gör hipp som happ, vi har undersökt en del andra alternativ.
Enda nackdelen är ju det helsunkiga grafikkortet, men å andra sidan så finns Expresscard 54 som kan möjliggöra externt grafikkort.
Sedan en till nackdel, leveranstiden ... det är inte säkert att dom kommer in i slutet av april sa en man jag pratade med på komplett om det ... men den som väntar.... kan vänta för länge 😀
Jag har också tittat länge efter laptop och denna är verkligen prisvärd. Kollade i början av mars på Komplett och såg då lagerstatus mer än 30. Två dagar senare fanns 2 kvar så jag slog till...
Det var bara det här med grafikkortet ja. hur som helst Civilization ska väl funka iaf;)
1 Guest(s)