March 1, 2001
Vad tror ni?
Kom gärna med andra förslag..
Har några olika funderingar:
1. Bygga in en diskokula, alt. Blinkande färggrann julbelysning. Kör man med diskokula
borrar man såklart en massa hål i lådan.
Det gäller bara att hitta så små diskokulor..
Kanske kombinerat med neon eller sånna där lys-snören, typ lysande slangar man kan böja och ha sig med.Vet inte var man köper sånna bara. Fett plexifönster är givet.
2. Montera karossen från en gammal radiostyrd bil under lådan. Aldrig mera
kånka med lådan i famnen på lan
Bara att köra iväg..
Det gäller bara att motorn är stark nog och att den är stabil. Vore ju tråkigt ifall hela paketet välte i en snäv kurva..
3. En laserkrabba som skickar laserstrålar ut genom några hål. Gäller bara att ha en som går på väggström.
4. Måla den..Skulle gärna göra..Har inget bra motiv bara. Kanske en simpel "gradient" (kan inte det svenska ordet, dumma photoshop)
5. Kanske försöka trycka in en liten skärm på sidan nånstans?
Visst, nästan alla lysande och blinkande saker alstrar ju värme, men det skiter jag i.
Isåfall får jag väl stoppa in min 120 mm fläkt. Skitsamma om den låter som en dammsugare..
Låter detta som sansade idéer eller är jag bara trött och dum?
Visse
February 10, 2001
Rökmaskin heheh trevlig trevlig (normalt gör jag allt för att slippa rök i datorn
Och den där grejen med rc bilen kan med bli lite svårt hehe (krävs en oerhört stark motor att asa runt på en 30 kilos klump).
Discokula e dock en bra ide. (jag köpte en liten sådan från teknikmagasinet) hum ska bara fundera ut på hur jag ska hänga den och dra in starkström till motorn och en lampa.
Hum att trycka in en skärm på sidan ??. Jag kom juh inte så långt med det nä. Tänkte som så ska ha en skärm från en bärbar data sittande på servern men jag har inte tagit reda på vad jag ska ha för adapter. Hum det ska gå.
Utöver det så önskar jag dig lycka till
Hum någon tipsa om denna sidan för ett tag sen. Men den e så skön att det tåls göra igen.
http://www.andrew.cmu.edu/~hsa...../index.htm
[ Detta Inlägg ändrades av: paddda den 2001-07-31 11:39 ]
March 1, 2001
hehe..kanske bangar rc-motorn, en som en gjord för en bil på 1 kg skulle nog inte orka dra en låda 15-20 kg..
Jag gick in på teknikmagasinet och kikade, där hade dom fräcka diskoeffekter, en sån grej bakom plexit så har man ju värsta ravefesten. Nån föreslog parfym, kanske fixa så att den de bakre fläktarna blåser ut axe?
Visse
1 Guest(s)