January 17, 2002
Min gamm burk med ett GF1 Anhillator pro 256 går inte att se på längre, det är suddiga svarta breda sträck över hela skärmen... Det konstiga är att samma dag som jag fick problemet ringde en kompis och frågade om hjälp just PGA samma problem med precis samma kort som jag (vi inhandlade TOM korten samtidigt i samma affär). Det hände samtidigt, det var vi överenns om efter "felsökning". Är det creative som har varit framme och busat med kamikaze kort eller? är det NÅGON annan som har/haft samma problem som jag, så var vänlig berätta det i den här tråden.
Alltså: Suddiga svarta breda linjer över skärmen, som ändrar sig när man öppnar ett nytt fönster (blir som en skugga bakom fönstret).
Ush på creative om dom gjort nåt med korten.
OBS: detta hände för ungefär 2 månader sedan tror jag, har bara inte kommit på iden att fråga andra förrns nu.
OBS nr2 : Jag har testat med olika datorer och olika skärmar, det ÄR kortet som e kajkat!
[ Detta Inlägg ändrades av: CoLiC den 2002-06-28 00:53 ]
2 Guest(s)