May 10, 2002
jojojo, men jag tar typ väggar och lite så, och så kablar har jag tänkt mig också ska få sig en färg på sig om det vill sig till att gå (?) men som sagt, jag har 3st burkar av guld färgen och så 1 liten röd metallic färg att använda till "inredningen" så det blir väl på nåt litet det blir rött..
så ska jag spraya mitt tangentbord också för den delen! musen vet jag inte för den är snygg som den är, men här kommer en ny fråga! typ fronten av skärmen, dvs det som är runt själva bildrutan, den går ju att skruva lös på skärmar (iaf min), om så, är det möjligt att kanske spraya den delen då på skärmen också?
July 13, 2002
abishai wrote: jojojo, men jag tar typ väggar och lite så, och så kablar har jag tänkt mig också ska få sig en färg på sig om det vill sig till att gå (?) men som sagt, jag har 3st burkar av guld färgen och så 1 liten röd metallic färg att använda till "inredningen" så det blir väl på nåt litet det blir rött..
så ska jag spraya mitt tangentbord också för den delen! musen vet jag inte för den är snygg som den är, men här kommer en ny fråga! typ fronten av skärmen, dvs det som är runt själva bildrutan, den går ju att skruva lös på skärmar (iaf min), om så, är det möjligt att kanske spraya den delen då på skärmen också?
Se till att skicka oss lite bilder när du är klar, nu när du byggt upp spänning
2 Guest(s)