December 28, 2001
Har alltså fått ett defekt kort och ska skicka in det till företaget som jag köpte det av... Är det ngn. som vet hur de brukar lösa sånt här??? Får man ett nytt eller lagar de korten och framförallt brukar sånt här ta lång tid??? Förövrigt köpte jag kortet hos http://www.inwarehouse.se
February 1, 2003
Har du tur testar dom kortet och avgör direkt om det skall ersättas med likvärdigt ellet ej, har du otur som jag hade med mitt 6800GT så måste det skickas ner till tillverkaren i Asien vanligtvis då det utgått och det tog 5 månader innan jag fick ett 7800GS i utbyte för det, skulle tagit längre tid om jag inte valde ett kort av annat märkte butiken hade på lager av 7800GS varianten.
December 27, 2003
oftast kommer företaget göra en egen felsökning. Om det visar sig att det är ett produktionsfel brukar du oftast få ett nytt från lager, och företaget blir ersatta av tillverkaren. Men ibland kan ärended gå direkt till tillverkaren, och då kan det nog ta längre än två veckor
2 Guest(s)