August 9, 2001
On 2001-10-18 21:05, EiN_BäVeR wrote:
liksom varför plannerar ni att köpa gf3??? liksom det är radeon 8500 som det ska vara... det är biligare å bättre va vill man att det ska vara mer???
Jag håller med Enigma, Radeon 8500 levde inte upp till förväntningarna. Det jämnförs med G3 Ti200 i prestanda och då är Geforce kortet lite billigare faktiskt.
October 9, 2001
On 2001-10-17 21:16, Gabriel wrote:
HejJag ska skaffa ett nytt grafikkort av typen:
ASUS V8200 Deluxe GeForc3.Är det något jag ska passa mig för eller?
Är detta ett bra grafikkort som är bra till de senaste spelen?
Ja det är ett skitbra kort av bästa kvalite.. och bäst genomsnittsprestanda.
Har haft ett sånt kort sen i sommras... hittar inga nackdelar (möjligen priset 5500kr, då) bara fördelar!
December 19, 2000
Tjenna hej.
Har också ett likadant...som du ser i min sign. så kör jag det med ett Abit kort ..å de e inga som helst problem...hade det tidigare i ett Abit BX133 Raid...funkade fint där mä.
Vad gäller själva kortet så är det mycket stabilt och klocknings vänligt...iaf mitt...kan skilja lite mellan korten men ingen större skillnad..detta chipet är ganska stabilt.
Vissa påstår att det ska vara sämre 2D prestanda på detta kort..men det har inte alls märkt något av ...kristall klar skärpa i alla 2D apps...överhuvudtaget pra 2D prestanda...å ja 3D prestandan behöver jag juknappast kommentera...det är ju ett GF3 😀
1 Guest(s)