September 3, 2001
fick 1680 poäng i 3dmark2001 ... och nu funkar saker o ting inte längre..
körde lite me NVmax och med riva tuner. Borde jag sätta kryss i den där "Disable enhanced processor" grejjen? eller ska jag låta det vara??
är det bra att använda "intel compatibility" i nvmax? är det bra med IO flush cache?
finns det någon guide nånstans för dom bästa inställnignarna?
tror ni att de är min prolle som begränsar det hela?
eller är det bara för att jag inte kan använda 4x hastighet i agp?
kan ni svara på nån av dessa frågo`r?? snällaaaa
MVH
September 3, 2001
varför i hälvättä får jag bara 1600 i 3dmark 2001??????
asså, vad gör jag för fel??? andra snubbar får ju 2000 med sina ynka system och gf 256... detta suger!!!
när jag kör counterstrike, så sitter fps vid 60, men så fort det kommer fram nån gubbe, eller när jag kollar på något långt bort, så halveras det till 30 fps, helt sjukt!
jag använder drivrutinen 21.81 för att när jag försöker instalera 12.90 så kan man inte ens köra 3dmark2000....
Ska skaffa ny moderkort o processor snart... men fan om det inte funkar, för då skär jag av högra kulan!!!!!!!!!!!
August 8, 2001
Tja, är inte expert på ämnet men har ett sådant kort själv. Jag hade as sunkiga poäng, jag installerade Via 4in1 drivers och det hjälpt lite. Sedan va jag tydligen tvungen att installera någon AMD drivare??? Vet fortfarande inte vad den va bra för, men BRA va den... ökade typ 2000 poäng. Hittade den på AMDs sida tror jag. Men jag antar att det har något med Grafik--processor att göra. Så jaja, vet inte ... kolla alla drivare, speciellt 4in1 om jag fattat det rätt.
1 Guest(s)