October 7, 2001
allt ja har läst om det så går det bara att göra med hecules korten... man laddar ner nån special drivis som skulle flasha om kortet så det blir ett quadroIII ... Men om du skulle göra det så kan man ALLDRIG få till baks det kort du hade innan så du vet... men som sagt har bar hört tala om att det går med hercules korten tror inte det går med någe annat
April 1, 2001
Det är ju lite "risky" att göra det med ett GF3 😀 Men men, det kan väl vara trevligt. Men finns det redan Quadro 3 kort då ?
Om jag vill ha tillbaka mitt kort till gf2mx som det var innan, så är det nog bara att flytta tillbaka motstånden och flasha tillbaka till Asus BIOS.
October 22, 2001
On 2001-10-23 22:53, EiN_BäVeR wrote:
allt ja har läst om det så går det bara att göra med hecules korten... man laddar ner nån special drivis som skulle flasha om kortet så det blir ett quadroIII ... Men om du skulle göra det så kan man ALLDRIG få till baks det kort du hade innan så du vet... men som sagt har bar hört tala om att det går med hercules korten tror inte det går med någe annat
Det går visst!
Jag gjorde mitt Gforce1 till nåt skit ifrån cirruslogic av misstag o flashade tillbaka senare utan problem 😛
August 9, 2001
April 18, 2001
1 Guest(s)