January 4, 2003
Testar Demon, ja har inte ens överclockat kortet men endå ser jag graffikfel lite varstans då o då, oftast är det på gubbarna själva, men även på bannan.
Är det demon som är skitt eller något annat ?
Jag har spelat Bioshock,Hellgate,Company of Heros,Rainbow vegas och World in Conf, klarat dem flesta också med detta kort utan problem, Crysis kanske är mest krävande spelet just nu men då ska det lagga inte vissa artifacter/graffikfel ??
Kör med senaste Catalyst också 7.10
June 19, 2007
Matts wrote: Testar Demon, ja har inte ens överclockat kortet men endå ser jag graffikfel lite varstans då o då, oftast är det på gubbarna själva, men även på bannan.
Är det demon som är skitt eller något annat ?
Jag har spelat Bioshock,Hellgate,Company of Heros,Rainbow vegas och World in Conf, klarat dem flesta också med detta kort utan problem, Crysis kanske är mest krävande spelet just nu men då ska det lagga inte vissa artifacter/graffikfel ??
Kör med senaste Catalyst också 7.10
jag har samma problem med min HD2900XT, jag tror att vi får vänta tills ati släpper drivisar anpassade för crysis.
July 9, 2006
April 24, 2007
PaleRider wrote: Jag får samma problem, gula träd och allmänna grafikbuggar på alla grafiksettings. Har ett 8800GTS med senaste beta drivrutiner för Crysis demon.
synd, jag har samma drivisar som jag skffa för två,tre måpader se. körde crysis demon igår, flör på perfekt. vet ej PFS på det. crysis valde dem optimala inställningarna o det blev medium på alla. upplösningen var 1280X1024 (skärmens max)
allt var fint, inga buggar, allt va fint. ok spel, strategin är verkligen sann, det spelar roll HUR man spelar.
jag har leadtek 8800 GTS 320mb. den var ej klockat när jag körde demon. den spann på i 513/792
1 Guest(s)