June 17, 2001
ElaZer^:
Som Voodoozzz skriver, bara för att vissa har en [NH] tag betyder det inte att "vi" kan mer än våra medlemmar. Det finns vissa i detta forumet som får mig att mig som en noob.
Kanske inte så lätt för dig att veta vilka som är seriösa här, men om 2 skriver det till dig och en av dom klistrar in ett stycke som ger dig svart på vitt så borde du tro dem.
Sen så försöker vi "[NH]" att hålla en seriös standard på alla forum förutom just "Allmänt". Där får man diskutera det mesta och vara lite yr om man vill. Men tänk på att hela vårt forum är Warezfritt, så inget sånt här tack!
Hoppas att du har lyssnat på Voodoozzz och Link69 och ställt in som dom hänvisar dig.
1. på
2. av
3. av
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 26, 2001
Sen vettiskjutton om jag sett någon som är så wannabie kåt som du, du vill verkligen bli med i NH crew va? Den där fasaden om att jag är välkommen här i forumet m.m är juh bara bullshit..du hade bra mycke hellre velat tjuta åt mig m.m....Men fortsätt sådär och smöra så blir du en NH du oxo de lovar jag...
Jag försöker vara trevlig, sedan om du tror att alla som är trevliga är "wannabie crew" så är det ditt problem. Om du bara litar på NH´crew varför skickar du inte då ett mail till någon av dem? Så slipper vi andra 4990 som du inte litar på läsa ditt inlägg och slösa vår tid på att hjälp dig i onödan.
Själv klart är jag störd på dig men om vi ägnar 4 sidor i den här tråden att skriva skit om varandra så kommer vi inte speciellt mycket längre..
Edit skrev medans du skickade dit inlägg wigger.. börjar bli en vana 🙁
[ Detta Inlägg ändrades av: Voodoozzz den 2002-07-07 14:03 ]
July 2, 2002
On 2002-07-07 13:28, [NH] WIGGER wrote:
ElaZer^:Som Voodoozzz skriver, bara för att vissa har en [NH] tag betyder det inte att "vi" kan mer än våra medlemmar. Det finns vissa i detta forumet som får mig att mig som en noob.
Kanske inte så lätt för dig att veta vilka som är seriösa här, men om 2 skriver det till dig och en av dom klistrar in ett stycke som ger dig svart på vitt så borde du tro dem.
Sen så försöker vi "[NH]" att hålla en seriös standard på alla forum förutom just "Allmänt". Där får man diskutera det mesta och vara lite yr om man vill. Men tänk på att hela vårt forum är Warezfritt, så inget sånt här tack!Hoppas att du har lyssnat på Voodoozzz och Link69 och ställt in som dom hänvisar dig.
1. på
2. av
3. av
1.Nej hur ska jag kunna veta om han kan nått om voodoo2kort/ är grafikkunnig om jag inte har avrit medlem här förr?!?!
2.Jag är oxo mycket seriös i allt jag skriver och säger, men lite jobbigt om man vill ha hjälp av en speciell/speciella personer och mötas med orden
"nu får du fan ge dig", bara för jag har svårt att lita på folk jag inte känner..
3.Fatta väll jag oxo att man inte får snacka warez här...Har jag gjort de lr!?!
July 2, 2002
On 2002-07-07 12:34, skiroy wrote:
Hallå där ElaZer^...Ta det lite lugnare nu om jag får be,du har fått hjälp och då klagar man inte på dom som försöker hjälpa dej.
I forumet ska vi vara trevliga mot varandra.
Jag är mycke 3vlig mot dem som är 3vliga mot mig..Lite svårt att vara 3vlig mot någon när han/hon säger "nu får du fan ge dig"...
Lite svårt att veta om han är kunnig på grafikkommandon när jag inte känner honom och aldrig tidigare sett ett enda inlägg som han gjort..JAG ÄR NY HÄR. kanske inte så länge till dock.
December 26, 2001
ElaZer^ hur orkar du? Jag har inte tänkt svara på dina påståenden det är skiroy
och wigger som du hoppar på och de kan nog svara för sig själva men.... hur orkar du?
Edit: Men skiroy nu har du förstört mitt vecko nöje 😛
[ Detta Inlägg ändrades av: Voodoozzz den 2002-07-07 19:14 ]
1 Guest(s)