April 19, 2004
Hej, höll på och installera Windows XP. När jag kom på att jag körde på trådlöst tgb bord (igenom USB), så jag kopplade in ett vanligt tgb bord. Tänkte starta om då det inte gick att trycka på någon knapp 😡 , så jag tryckte på reset, då får jag No signal på skärmen, kopplade in en annan skärm och får samma resultat.
På en annan sida så sa en att mitt moderkort kan ha gått sönder, men kan man märka det på något sätt? För på mitt moderkort har jag några leds, och den ena lyser grönt. Kan tillägga att jag har Asus P4VP-MX.
Ska köpa detta kort:
http://www.datorbutiken.com/se.....R9600P-256
Tror det duger åt mig, då jag inte spelar allt för krävande spel.
Edit: Länken fixad.
November 26, 2002
Kan inte se vilket kort du länkar till då länken inte fungerar. Men det är svårt, om inte omöjligt, att säga vad som kan ha gått fel utan att prova sig fram. Del dioden du pratar om kan vara vad som hellst om behöver inte betyda att moderkortet fungerar som det ska. På mitt mobo så lyser alltid en diod när nätverkskabeln är ikopplad, oavsett om datorn är på eller av. Du får helt enkelt testa dig fram. Låna gärna ett graffe av ngn och plugga i det så vet du i alla fall om det är det som det är fel på.
April 19, 2004
Hehe,fick nya problem nu.
MSN vil inte fungera, fast på min andra dator fungerar msn hur bra som helst.
När jag försöker logga in får jag detta felmeddelande:
[Image Can Not Be Found]
Jag har testat felsök, reparera och installera om det. Vad kan felet vara?
June 26, 2005
1 Guest(s)