February 28, 2005
Får konstiga "fyrkanter" när jag spelar spel MEN saken är att det inte hackar utan dom finns bara där som "artifakter" fast det inte e det? Hände så för ett tag sen..så jag formaterade om datorn och hoppades att problemet var löst...MEN nu efter ett tag kommer det fram igen? Spelade Halo och så vipps så var det framme! 🙁 👿 Alltså spelet flyter på hur bra som helst..konstigt?
Är det fel på kortet eller? Är inte så högt klockat heller? Sitter en AC kylare. (har kvar orginal kylaren, IFALL jag måste lämna kortet) 😀
http://www.UploadImages.com/is.....mnlös.JPG
OBS. Körde för att kolla om det finns artifacts men istället kommer det gula fyrkanter men jag får inga artifacter? 😕 😮
Vad är problemet? 😉 :cy:
TACK....
April 13, 2004
Gilgamesh wrote: beror inte heller på det tror jag..:-?...får inga artifakter eller liknade..sedan e den inte heller så högt klockat..har kört tex 3Dmark05 utan problem (ska testa o kolla ifall jag får gula fyrkanter)...
Ja, jag skulle kalla det för artefakter, men jag tror fortf det är ök som spökar, har du provat ATi tray tools och dennas artefakttester? får du samma problem där, testa andra drivisar, kanske Omegas eller någon annans 😛
1 Guest(s)