May 9, 2001
Jag är lite omständig och omvandlar min MP3-filer till WAV innan jag bränner ut dem.
Fungerar klockrent för mig (bränna ut WAV-filerna istället för att låta brännarprogrammet omvandla MP3).
I vissa brännarprogram kan man låta brännarprogrammet omvandla filerna. Men det gillar inte jag.
Jag vet att några av mina kompisar gör så (låter brännarprogrammet sköta allt) med rätt så dåliga resultat.
Visst, det är enkelt och bekvämt men jag vet att många har haft problem med det.
zordax wrote: Jag har problem när jag bränner musik cd så blir det ett hackande ljud i min stereo, har provat på en annan stereo med samma resultat, nån som vet ngt om nån inställning, firmware, program?
Använder Nero 7.
/Zordax
Nån bugg med Nero 7'an tror jag, jag och flera med mej hade samma problem.. Jag bytte till 6.0.1.2 istället, och nu funkar det prima igen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)