October 9, 2001
Detta gäller min K750i (Sony Ericsson mobil telefon)
Nu är det så att jag att man kan köpa ett minneskort på högst 2 gig (kanske det finns högre inte vet jag)
Frågan är denna att man kan se på film snuttar olika video klipp som man kan ladda ner, MEN! om man hade plats till en hel film som tillexempel avi eller mpg... skulle det då vara möjligt tror ni att se den i mobilen?? Haha kanske är en korkad fråga men måste föröka för skulle dett finnas chans att det skulle funka så.. ja tufft skulle de vara =)
Tack på förhand!
August 15, 2005
Ska finnas något program som konverterar och förminskar filmen så att den går att spela upp i mobiltelefoner. Google is your friend.
October 9, 2001
Haha ja jo jag vet men då är det plötsligt en apparat till som man ska först betala för sen hålla reda på ... detta var mer en allt i allt lösning... sen vet jag att det blir inte mycket till bio känsla till och med långt ifrån vhs känsla men bara de att du kan plocka upp en långfilm från mobilen tycker jag känns övertuffigt och skulle gärna vilja pröva det till min nästa bevakning =)
October 9, 2001
Vill bara säga att jag har lyckats få in film i mobilen.
Vad som krävs:
Mobil:
K750i, W800 eller liknande. (Måste innehava ett minneskort)
Minneskort:
Duo Pro eller bättre. Helst 1 Gb eller mer.
Ett konverteringsprogram som gör dina filmer, serier eller liknande till 3gp eller Mp4 format. (Mp4 rekomenderas)
Själv andvänder jag ImTOO.
Efter de är det bara att lägga över de till minneskortet och du kan se din film i bra kvalite och utan hack!
Lycka till!
2 Guest(s)