June 28, 2001
min första 46gb ibm disk paja o jag tror det var en 75xp disk o jag hoppas fan inte att min nya 40gigs disk som jag tror e en 60 xp disk pajar, står desktop lr deskstar på den.
om den gör det då j**lar har ibm en feting stämning på sig, just nu finns det fan inget jag harat mer en ibm AHHHHHH !!! blir ju bara surare ju mer jag tänker på det !
du var bara tvungen att dra upp det va ?
🙁
October 29, 2001
Har en IBM GXP75 som paja 3 gånger...Nu är den 3:e. Har en ny IBM 60GXP 60gig som kommer med posten i veckan från ibm i holland. En sak till. SKRIBO SUGER!!!! Försökte få pengarna tillbaka där. Men dom ville bara ge mig 60%!!! Eller laga disken som förövrigt redan va lagad 1 gång och utbytt 1 gång. Tog iaf kontakt med IBM och nu är min HDD påväg! 😛
MindRunnder tror ej din stäming kommer funka. Detta är sweden ej USA.....
[ Detta Inlägg ändrades av: *Olgin2K* den 2001-11-12 03:26 ]
December 27, 2000
hum, hur går man tillväga när man skall få utbytes diskar från ibm?
jag ringde till dom och grejade, hamnade i "UK" som dom kallade det, nån liten engelsk flicka som satt och dillade massa gojja .< jag fick ingen klarhet i det hela så här ligger nu 2st söndriga ibm diskar .< skulle vara skönt att få lite klarhet i det hela, lite telenr, och mailadresser som man kan kontakta ibm på.
det får bli ett annat märke nästan gång. :>
dock så vill jag poängtera att min nuvarande ibm 60gxp 40gb. är en väldigt tyst håddisk. :>
April 26, 2001
On 2001-11-12 12:36, Ankfoot wrote:
hum, hur går man tillväga när man skall få utbytes diskar från ibm?jag ringde till dom och grejade, hamnade i "UK" som dom kallade det, nån liten engelsk flicka som satt och dillade massa gojja .< jag fick ingen klarhet i det hela så här ligger nu 2st söndriga ibm diskar .< skulle vara skönt att få lite klarhet i det hela, lite telenr, och mailadresser som man kan kontakta ibm på. det får bli ett annat märke nästan gång. :>
dock så vill jag poängtera att min nuvarande ibm 60gxp 40gb. är en väldigt tyst håddisk. :>
lämna in det i butiken där du köpte det istället så sköter dom allt åt dig..
July 6, 2001
December 27, 2000
On 2001-11-12 21:08, GbG_Killen wrote:
On 2001-11-12 12:36, Ankfoot wrote:
hum, hur går man tillväga när man skall få utbytes diskar från ibm?jag ringde till dom och grejade, hamnade i "UK" som dom kallade det, nån liten engelsk flicka som satt och dillade massa gojja .< jag fick ingen klarhet i det hela så här ligger nu 2st söndriga ibm diskar .< skulle vara skönt att få lite klarhet i det hela, lite telenr, och mailadresser som man kan kontakta ibm på. det får bli ett annat märke nästan gång. :>
dock så vill jag poängtera att min nuvarande ibm 60gxp 40gb. är en väldigt tyst håddisk. :>lämna in det i butiken där du köpte det istället så sköter dom allt åt dig..
stället har gått i konkurs .< http://www.pc-fixarna.se och den nya ägaren har inte tahit över garantiärendena .>>>>>>
December 22, 2000
skribos service har sjunkt rejält dessvärre. så var det inte för nått år sedan. är oxå mycket besviken på dem.
ibm har nog förlorat rejält många kunder av hårddiskar pga den stora fel procenten på just 75gxp serien.
nästa gång jag ska köpa hårddisk så kommer jag att köpa ett annant märke.
2 Guest(s)