December 2, 2007
Som sagt i titeln, jag har satt i http://www.datorbutiken.com/se.....WD7500AAKS i min dator idag och jag tror jag har kopplat rätt, har satt i 2 sladdar i hårddisken, men den finns inte med när man trycker på Dator och ska titta på hårddiskarna, har vista ultimate 32bit, det lustiga är att everest hittar hårddisken.
har jag kopplat fel?
Tacksam för snabba svar.
April 13, 2004
Esa Nikko wrote: Har du lyckas lösa ditt problem? Jag har nämligen samma problem, den nya hårdisken är helt död och jag har lämnat den tillbaka till en kontroll. Fick precis ett meddelande att jag kan hämta den...
Vaddå helt död, snurrar den inte igång ens? Vad är det för hårddisk?
April 1, 2008
Jalle64 wrote: Högerklicka på den här datorn, välj hantera, väl där välj diskhantering, hitta din ny disk där initiera den och pertitionra den och formatera den sedan, voilá 😎
Nej, ingenting hjälpte. Till slut var nerverna slut och jag lämnade den tillbaka (Seagate 160 GB). Åteförsäljaren kontrollerade den och bytte ut. Installerade den nya och datorn hittade den med en gång.
Faen vad sne man blir... man håller på och håller på, tills det är dags att ge upp och sedan visar det sig att det var något fel. Man var alltså chanslös redan när man började 👿
1 Guest(s)