October 22, 2003
Det blir tyvärr till att göra om installationen av operativsystemet. 🙁
Ta bort båda de gammla partitionerna i installationsprogrammet.
Lägg sedan till en ny över hela disken.
Mvh
Fractal Design XL | Gigabyte Z68XP-UD3P | i5 2500K | 8GB DDR3 | Corsair Force 3 120GB | HD6950 2GB | 6TB
October 22, 2003
I installations programmet för windows. Sidan innan du kör formateringen så ställer du in hur du vill ha dina partitioner. Om du kollar lite närmare så säger den vilka kommandon du skall använda för att ta bort partitioner och skapa nya.
Mvh
Fractal Design XL | Gigabyte Z68XP-UD3P | i5 2500K | 8GB DDR3 | Corsair Force 3 120GB | HD6950 2GB | 6TB
August 16, 2003
ett tips är att du inte har en C partition med Windows på 500GB gör en på säg 50-100GB som du kör windows på, om du har all skit på samma partition så kommer det bli en massa onödig fragmentering då all skit du laddar ner, program spel osv blandar sig med systemfilerna i flera tusen bitar huller om buller och din dator blir onödigt seg.
August 7, 2003
Jag tycker det är rätt bra som du har det med 9 GB C: och restan för andra prylar. Du kan ju installera allt annat, som spel osv osv på den andra disken även lägga skrivbord osv osv och bara blåsa C: när du vill.
Jag har gjort sp med flit, C: på 10 GB. D: på 8 GB (skrivbord, mina dokument osv) P: (Program) på 30 GB och sen massa data-diskar typ.
April 13, 2004
Laglorden wrote: Jag tycker det är rätt bra som du har det med 9 GB C: och restan för andra prylar. Du kan ju installera allt annat, som spel osv osv på den andra disken även lägga skrivbord osv osv och bara blåsa C: när du vill.
Jag har gjort sp med flit, C: på 10 GB. D: på 8 GB (skrivbord, mina dokument osv) P: (Program) på 30 GB och sen massa data-diskar typ.
Såvida du inte skall installera Vista
1 Guest(s)