February 28, 2002
Hej.
Tycker det låter konstigt, skulle hdd inte funka för att den blir för varm,hmm visst konstigare saker har ju hänt,men tycker inte att det låter som hdd fel,kanske någon inställning på hans dator.
Be honom testa på en annan dator,eller att han skickar den till dig så du själv får testa den i din dator innan du skickar tillbaka pengarna.
Kan ju vara så att den pajat.
Mvh Nillan
December 2, 2001
Testa den i en annan dator, alla hårddiskar blir varma, min 80Gb ligger på ca 60 grader och fungerar fin, fint ändå! Så de låter konstigt att den inte skulle fungera p.g.a värme!
De e möjligt att den fått en ovarsam tranport och därför har hårddisk skivan fått sig en "smäll" isåfall e det inte mycket att göra åt! då e den förlorad.
De burkar bli fel som att vissa filer inte går att koppa och att den kan bli ovanligt varm vid sånna fel.
October 13, 2001
FY FAN VA FUL HAN ÄR!!!!
Han går bara med på att jag ska betala hela summan sen skickar han disken tillbaka! Men jag sa till han 300kr först sen när disken har kommit så får du 250kr...då kan jag se att han inte gjort nåt med den! Men han sa nu sk ajag anmäla dig, för att jag säljer sånt som inte funkar! DEN FUNKADE FÖR FAN innan jag skickade den! Jag spelade och allt på den! Men han får la anmäla mig, men vad kan de göra? jag har bevis att den funkade...
August 4, 2001
1 Guest(s)