October 17, 2001
Man sitter helt fredligt och lyssnar på mp3 eller spelar något spel och då händer det. Ett tyst "klick" hörs i datorn..allt laggar till men efter drygt en halv sekund klickar det igen "klick" och det börjar flyta helt normalt igen. Vad f*n är problemet?!
Alltså "klick" [laggar/stannar] "klick" allt flyter på som fan igen.
Detta är mycket jobbigt när man ser på film eller spelar typ cs och när man precis ska skjuta någon klickar det till och man dör själv! 🙁
BULLEN HJÄLP!
April 5, 2001
Jag tror inte alls att din disk håller på att haverera. Din hårddisk går nämligen in i strömsparläge efter en stunds inaktivitet, och blir tvingad att "vakna" omedelbart eftersom att något läser från den.
Detta kan du ställa in ungefär på samma ställe som du ändrar skärmsläckare i windows.
August 15, 2001
On 2002-02-08 16:54, oxygenial wrote:
Plocka hem IBM's drivefitness och kolla om den klagar på ngt.Bonko => Varför skulle du inte få diskarna på garanti?
Jag fick dom på garanti, men 3:e gången så kommer jag fan stämma dom, för det är ju en helvetiska väntetid innan man får tillbaka en ny..
October 17, 2001
January 8, 2002
October 17, 2001
Det kan inte ha med uppdelningen av disken?
Jag kör nämligen en 5gb:are och en 75gb:are, så slipper jag ta bort allt annat när man installerar om osv..
Men jag har också tänkt på att det kan vara någon ström grej, jag och min far har nämligen h4xx4at med fläktar, jag har 3st 120mm och 2st 80mm som kyler 😀
FÄN, det kommer att bli att man får installera om som vanligt 🙁
2 Guest(s)