October 25, 2001
Min kompis hårddisk mår inte så bra, rättare sagt, den enda partitionen trollades mer eller mindre bort när hon satte på datorn. Partitionen syns varken i Windows, FDisk, Partition Magic eller nåt annat program. Min fråga är om det går att återskapa den partitionen som fanns. Om inte, om jag istället skapar en ny partition, hur mycket av de sakerna som fanns på hårddisken går att få tillbaka (hon hade många viktiga grejor på den).
Sedan, hur mycket kostar det att lämna in hårddisken och var kan man göra det?
Tacksam för svar
February 4, 2002
On 2002-05-20 20:21, pere wrote:
Min kompis hårddisk mår inte så bra, rättare sagt, den enda partitionen trollades mer eller mindre bort när hon satte på datorn. Partitionen syns varken i Windows, FDisk, Partition Magic eller nåt annat program. Min fråga är om det går att återskapa den partitionen som fanns. Om inte, om jag istället skapar en ny partition, hur mycket av de sakerna som fanns på hårddisken går att få tillbaka (hon hade många viktiga grejor på den).Sedan, hur mycket kostar det att lämna in hårddisken och var kan man göra det?
Tacksam för svar
Tror du blir tvungen att köra fdisk/format på den Sen kan du prova att återskapa värdefulla filer på den med tex Get back data finns här http://www.runtime.org/download.htm Det finns speciella firmor som räddar filer på hårddisken tex en i Norge kommer inte ihåg vad den heter men dom tar 20.000:- och uppåt för jobbet
1 Guest(s)