August 29, 2006
Hallå Jag ha nyss instalerat om datorn och min andra hårddisk som ligger på slave den kommer jag inte in på nu efter jag ha instalera om datan. förut så hadde jag instalera den å formaterade den så funkade den men nu så finns den på den här datorn men försöker ja komma in så står de D: är inte tillgänlig Felaktig parmameter men jag ha testat ett program som heter Get Data Back så den hittar alla filer på D: jag kan lyssna på musik som finns där men det är som nått skulle blockas för att komma in på min hårdisk eller vad är det som är fel?
August 29, 2006
[img=http://img291.imageshack.us/img291/3189/diskhanterarenrp1.th.jpg]
så ser det ut där den finns men man kommer inte in på den och det är ingen 128 gb utan där är på 300 med get back data programet så hittar den alla filer på den hårdisken men man kan inte dra över nått jag ha lyssnat på musik igenom den men inget mer
April 13, 2004
Är det filer som du måste ha kvar? det verkar som om du har gjort fler partitioner (delat upp) din hdd, dessutom ser det ut som om du har gjort det på bägge hdd:erna, behöver du inte behålla filerna ser jag inget problem i att i Windows formatera den lilla biten som är kvar på disk0 (~25GiB), och sedan ta bort den 128GiB:s partitionen på den andra disken (disk1), för att slutligen i sista steget, göra en ny ensam stor partition på just den disken (300GiB) 😛
I slutändan kommer du då att ha tre delar på dina hårddiskar tillsammans (C: , D: och E:) 😛
August 29, 2006
Har kört ett annat program som heter PC Inspector File Recovery har en bild på filer som ha försvunnit eller nått ska lägga in en bild kanske nån som vet vad man ska göra med dom?
Samma filer i Rotkatalogen som det är i raderade filer
August 29, 2006
här ha jag testat med ett annat program som får fram filerna på hårdisken som man inte kommer in på
[Image Can Not Be Found]
August 29, 2006
och så här står det i Cmd
[Image Can Not Be Found]
August 29, 2006
Jalle64 wrote: Är det filer som du måste ha kvar? det verkar som om du har gjort fler partitioner (delat upp) din hdd, dessutom ser det ut som om du har gjort det på bägge hdd:erna, behöver du inte behålla filerna ser jag inget problem i att i Windows formatera den lilla biten som är kvar på disk0 (~25GiB), och sedan ta bort den 128GiB:s partitionen på den andra disken (disk1), för att slutligen i sista steget, göra en ny ensam stor partition på just den disken (300GiB) 😛
I slutändan kommer du då att ha tre delar på dina hårddiskar tillsammans (C: , D: och E:) 😛
ok men hur ska jag kunna formatera de lilla som är svart de gå inte där för högerklicka man så står de ny partition egenskaper och hjälp
June 11, 2001
Windows har tappat storleken på diskarna, läs denna tråd:
August 29, 2006
Sebbe wrote: Windows har tappat storleken på diskarna, läs denna tråd:
ok vet du hur man gör en ref fil då?
August 29, 2006
Sebbe wrote: Det står exakt det du skall göra, anteckningar är ett bra program för att skriva filen. Annars kan jag skicka den till dig.
skicka den till mig på msn de är danne_7875@hot... jag kan inte så mkt om det men du kan ju åxå säga vart man lägger in den
August 29, 2006
ok jag ha gjort som de stog men ska man lägga in den regfilen nån stans eller bara klicka på den sen jag klickade å den fråga om den skulle bli reggad tryckte ja men inget hände och testade starta om datan men nu ligger min 300 gb på K: för jag ha lagt ut en ny från C:
3 Guest(s)