August 11, 2001
https://www.nordichardware.com.....=5&13
ringde dit nu och fick snacka med en norrman, sen va det tydligen ETT års graTS support, sen kostade det typ 300 spänn för hjälp !!!Hjälp mig!!! för betala 300 spänn ska ja la inte behöva???
August 7, 2001
jo, det skall du nog behöva. vad är det för problem du har? förra sommaren så ringde jag till microsoft för att klaga på en bugg i windows *duh*. var det hela en bugg så skulle deras support(?) hjälpa mig gratis annars så skulle dom säga till att d skulle kosta stålar. jomenfinfint tänkte jag å började tjattra med nån kille där på den mörka, onda sidan av telefonen! efter typ 2 timmar så kom jag att tänka på att jag hade lag till en rad i config.sys för att få lite mer minne reserverat till miljövariabler. så jag frågade killen i luren om jag skulle kommentera bort den å testa. men han sa typ "nej fan... det är inte det som är problemet. det tar bara tid att testa" men olydig som jag var så tog jag bort den å testade, å vips så kom man in i sitt riktiga äkta dosläge! "jaha, då var väl det här avklarat" sa killen i luren. glad och nöjd så lade jag på luren å satte mig å kodade. tänk nu på dessa sakerna:
1. det var inte han som löste problemet, utan jag
2. eftersom att problemet berodde på att jag hade reserverat lite mer rymme till miljövariabler, så borde ju inte detta inte påverka operativsystemets funktion. felet berodde alltså på en bugg.
3. dom hade inte sagt att det skulle kosta pengar.
men två veckor senare så dimper det ner en räkning i lådan. på pappret står det i runda slängar "hejhå du skall pröjsa oss 2.9 lax" vaffan. 2.9k för att jag löste ett problem som igentligen var en bugg och att han sa att det inte skulle kosta pengar? men iaf så ringde jag å snackade med chefen för microsoftsuporten å efter att man hade låtit munlädret gå ett tag så slapp man betala. men jävligt dålig stil av HORMIRCROSOFT!
Bill är buttfucked.
2 Guest(s)