January 14, 2002
min dator "hakar" sig hela tiden.... helt plötsligt så stannar hela skiten (kan spela spel eller ha datorn i "idle" när jag ligger och sover) den stannar i alla fall. och sen så ibland så säger den typ "XXXXXX has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program. An error log is being created" (XXXXXX = nått program) OBS: har för 1 vecka sen köpt 512 mb extra RAM och ett Inno Geforce 3 Ti500 kort och formaterade hela hårddisken vid samma tillfälle (om det kan vara till nån hjälp)
vore VÄLDIGT tacksam för seriösa svar!
June 17, 2001
Prova att köra med ett annat graffekort, ljudkort och minne. Du får liksom testa dig fram stegvis.
Sen så har du postat lite fel...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 14, 2002
nej.. hade inte detta problem innan jag köpte ram och graffekort men allt har lixom hänt på de senaste 2-3 dagarna... tror att det är virus för att jag har inte gjort nått "konstigt" eller laddat hem nån uppdatering på den tiden... nu funkar det inte att skicka nått på ICQ heller. undrar vad som kommer hända näst? håller just nu på att bränna över alla filmer jag laddat ner till CD + bra program sen så ska jag formatera om datorn igen (FAN VA DATORER E JOBBIGA! :banghead: :gråt:
[ Detta Inlägg ändrades av: [DiP]Sphinx den 2002-02-05 16:25 ]
2 Guest(s)