December 18, 2001
Antar att Ni inte förstår min fråga.. hehe
Okej, det är så här att Sisoft Sandra visar mig att jag inte använder kortet fullt ut, eller närmare bestämt att jag har funktioner avstängda.
Och när jag kör 3D Benchmark på det så får jag ganska dåliga resultat. Det gillar jag inte.
Jag har kortet i min nybyggda burk.. P4-1500mhz, 512Mb Rambus..
August 16, 2001
om du har en p4 1500mhz och 512mb rambus så ska du slänga ditt kyro2 och skaffa ett geforce3ti200 om du inte har råd eller helst ett ti500!
har du ännu mindre pengar så ska i hursomhelst skaffa ett geforce2 ti200
lägg av! man kan ju inte ha ett kasst kort i en bra dator!
December 18, 2001
hehe...okej.. problemet är bara att det är helt nyinköpt, så nästa grafikkortsinköp lär väl ta cirkus ett halvår, men tack för tipset.
Faktum är att nästa kort blir just Hercules Prophet III ti500, men hade helst tänkt att detta skulle hålla ett tag, jag menar om någon vet hur jag snabbar på det, eller optimerar det så att säga.
Men som sagt tack för tipset!
June 22, 2001
Har själv ett likadant kort. Här är en länk och lite info.http://www.3dspotlight.com/twe.....ndex.shtml
Hoppas att det hjälper dig.
September 20, 2001
hehehe satte precis kylare på mina minnen fick håller på att testa hur högt d går att klocka nu.. går felfritt i 175@190 för å vara kyro2 klockning på sågott som orginal är det fan helt ok
December 18, 2001
On 2002-01-26 15:38, Psy-cHo wrote:
Ehhh... en liten fråga bara, varför köpte du ett H. Kyro2 4500.... Du skulle ju skippat P4´an å köpt en XP istället, då hade du ju haft råd me ett Ti200....
Skippat P4:an ALDRIG i livet.. hehe.. däremot kan jag säga att GF3ti500 (alt GF4) är på ingående, jag håller bara på att kolla av Linux komp(ny i linux träsket).. men som sagt... jag förstår din pik.. men att jag skulle ha skippat P4:an.. aldrig.. trivs gött med ett "svalare val" 😀 😀 😀
2 Guest(s)