June 28, 2001
May 30, 2001
May 30, 2001
June 28, 2001
May 3, 2001
hmm... vad spelar det för roll om lådan väger kring 20 kilo.... man drar ju omkring på skärmen och den väger ju mer.... om det inte e så att man har en liten frukost tv..... min skärm väger närmare 40 kilo...... har en 21" a la 1995..... men den klarar fortfarnade upplösningar över 1600*1200...... lite dålig hz men jag e inte den som fåt ont i huvudet lätt..... man e ju viking.......
June 3, 2001
Smaksak.
Själv har jag ett fulltower för att få plats med all skit jag vill ha i, går knappt att få in ett finger (JA den blir varm, fläktar beställda). Ett Midi e o föredra om du gillar att släpa burken fram o tillbaka till lan. Men som sagt, ett fulltower är aldrig fel då du har lite att "växa i".
May 28, 2001
Jag tänkte att när jag skaffade mitt nuvarande chassi (miditower) att det skulle klara sig... Sen blev lille zEr0-1 nyfiken på överklockning och med överklockning kommer kylning. Tillslut vill(/tvingas) man modda och det är då man önskar att man köpt ett fulltower... ska sälja burken nu o köpa ett Addtronicschassi som jag ska bygga vattenkylning i tror jag
2 Guest(s)