August 15, 2002
Hej.
Min skärm e cp, Den kan inte läsa blått eller nåt för den e Gul hela tiden, skit jobbigt e det nån som vet vad det kan bero på??
Om den e trasig e det nån som vet vad det kostar att reparera??
Jag har prövat alla inställningar för färg matchning, snääla nån som vet va jag kan göra??
August 7, 2002
deze wrote: Hej.
Min skärm e cp, Den kan inte läsa blått eller nåt för den e Gul hela tiden, skit jobbigt e det nån som vet vad det kan bero på??
Om den e trasig e det nån som vet vad det kostar att reparera??
Jag har prövat alla inställningar för färg matchning, snääla nån som vet va jag kan göra??
hmm hur gammal e din skärm??.. jag hade en Nokia 447Zi Plus.... den började lysa gult(när den var 2år gammal).. sen svajade ljuset .. efter att den hade varit gul i nån vecka så small bildröret..... det kostar mer att reparera än att skaffa en ny skärm.....
December 2, 2001
deze wrote: Går det att byta ut sladden???
På vissa skärmar så är det samma kontakt på sladden som går in i skärmen som de är på den du stoppar in i grafikkortet. Och då är det juh barnsligt enkelt att byta ut den. Men vanligast är att den är fastlödd i skärmen, men jag kan inte påstå att de är speciellt svårt att löda loss den och sätta dit en ny häller. Kabel finns att köpa i dom flästa datorbutiker.
1 Guest(s)