August 15, 2005
Jag undrar om någon har en aning om var man kan finna ett svart, stilrent miditower med bra kylningsmöjligheter? Skulle vara bra om det hade fönster också? Kan kosta upp till 2000 kr.
EDIT: Kan montera in ett fönster själv men undrar om någon har sett en snygg ram man kan ha eller list? De enda jag har hittat är jätte feta. Villa ha tunna som knappt syns.
Jag har redan sett de flesta chassin från stora tillverkare som CM, LianLi, Chieftech, Antec och Thermaltake. Inte hittat något jag gillar än förutom kanske ett visst Antec chassi. Gillar dock inte att man måste pröjsa för nätagget när man köper det chassit. Gillar LianLis PC7 också. Gillar dock inte att den inte har fönster. Hittar bara fönster till den som är silvriga.
Skulle vara tacksam om någon postar länkar på var man kan få tag på snygga chassin.
June 11, 2001
Dettta är vad jag iaf kallar för ett stilrent chassi
August 15, 2005
Sebbe wrote: Dettta är vad jag iaf kallar för ett stilrent chassi
Jo, det kan fungera men jag gillar inte att det är blåa dioder på utsidan. Tror ni att det går att byta ut dom mot lila? Jag tycker att moddningsmöjligheterna inte är så stora heller.
June 13, 2004
CM Stacker! Väldigt stilrent och modd-vänligt! Jag übernöjd!
Intel C2D E4300@2.4Ghz, ASRock 4CoreDual-VSTA, 2x1GB Corsair PC5400C4, Asus 7600GT Silent, Samsung T166 320GB, Maxtor MaxLine Plus II 250GB, Seasonic 300W, Thermalright SI-128, Adda 120mm (1000rpm 38,9CFM 16dB), Cooler Master CM Stacker STC-T01, Samsung 940B 19"
October 25, 2003
http://www.komplett.se/k/ki.as.....38;cks=SER
Det är ju riktigt snyggt annars, lite dyrt dock kanske.
1 Guest(s)